Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Irma Brkovic

Universitetslektor

Irma Brkovic
Universitetslektor
Akademisk grad: Doktor,
irma.brkovic@gu.se
031-786 4961
0766-184961

Rumsnummer: B3 312b
Postadress: Box 300, 40530 Göteborg
Besöksadress: Läroverksgatan 15 , 41120 Göteborg


Institutionen för didaktik och pedagogisk profession (Mer information)
Box 300
405 30 Göteborg
www.idpp.gu.se
idpp@gu.se
Fax: 031-786 2244
Besöksadress: Läroverksgatan 15 , 411 20 Göteborg

Senaste publikationer

Effects of learning addition and subtraction in preschool by making the first ten numbers and their relations visible with finger patterns
Angelika Kullberg, Camilla Björklund, Irma Brkovic, Ulla Runesson Kempe
Educational Studies in Mathematics, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2019
Artikel i vetenskaplig tidskrift

Didaktik i lärarutbildning
Mattias Börjesson, Irma Brkovic
Vetenskaplighet i högre utbildning : erfarenheter från lärarutbildning. Franck, Olof (red), Lund , Studentlitteratur, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Literacy development beyond early schooling: a 4‑year follow‑up study of Croatian
Gordana Kerestes, Irma Brkovic, Linda S. Siegel, Tomas Tjus, Erland Hjelmquist
Reading and writing, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2019
Artikel i vetenskaplig tidskrift

Students’ and teachers’ conception and perception of the content in, and understanding of Didaktik in teacher education.
Mattias Börjesson, Irma Brkovic, Silwa Claesson
NERA 2018, 8-10 March, Oslo, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2018
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Using fingers to discern the structure of part-whole relations of numbers in preschool
Angelika Kullberg, Camilla Björklund, Irma Brkovic, Ulla Runesson
E. Bergqvist, M. Österholm, C. Granberg & L. Sumpter (Eds.). Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 3, pp. 267-274), Umeå, Sweden, PME, Paper i proceeding 2018
Paper i proceeding

Beyond Plant Blindness: Seeing the importance of plants for a sustainable world (Poster)
Dawn Sanders, Eva Nyberg, Bryndis Snæbjørnsdóttir, Mark Wilson, Bente Eriksen et al.
State of the World's Plants Symposium, Royal Botanic Gardens Kew May 25 - May 26 2017, Poster (konferens) 2017
Poster (konferens)

Bortom 'Plant Blindness': Att se växternas betydelse för en hållbar värld: Preliminära resultat och implikationer
Dawn Sanders, Eva Nyberg, Anna Maria Hipkiss, Irma Brkovic
Presentation vid Utbildningsvetenskapliga fakultetens samverkanskonferens Forskning Pågår, Göteborg, 31 oktober 2017, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2017
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Teachers ́ assessment of children’s oral language and literacy achievement: a multilevel approach
Irma Brkovic, Gordana Kerestes, Erland Hjelmquist, Tomas Tjus
18th European Conference on Developmental Psychology. Utrecht, Netherlands: August 29 - September 1, Poster (konferens) 2017
Poster (konferens)

Predicting reading achievement from reading self-concept, leasure time reading, and gender
Gordana Kerestes, Irma Brkovic, Erland Hjelmquist, Tomas Tjus
18th European Conference on Developmental Psychology. Utrecht, Netherlands: August 29 - September 1, Poster (konferens) 2017
Poster (konferens)

Visar 1 - 10 av 29

2019

Effects of learning addition and subtraction in preschool by making the first ten numbers and their relations visible with finger patterns
Angelika Kullberg, Camilla Björklund, Irma Brkovic, Ulla Runesson Kempe
Educational Studies in Mathematics, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2019
Artikel i vetenskaplig tidskrift

Didaktik i lärarutbildning
Mattias Börjesson, Irma Brkovic
Vetenskaplighet i högre utbildning : erfarenheter från lärarutbildning. Franck, Olof (red), Lund , Studentlitteratur, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Literacy development beyond early schooling: a 4‑year follow‑up study of Croatian
Gordana Kerestes, Irma Brkovic, Linda S. Siegel, Tomas Tjus, Erland Hjelmquist
Reading and writing, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2019
Artikel i vetenskaplig tidskrift

2018

Students’ and teachers’ conception and perception of the content in, and understanding of Didaktik in teacher education.
Mattias Börjesson, Irma Brkovic, Silwa Claesson
NERA 2018, 8-10 March, Oslo, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2018
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Using fingers to discern the structure of part-whole relations of numbers in preschool
Angelika Kullberg, Camilla Björklund, Irma Brkovic, Ulla Runesson
E. Bergqvist, M. Österholm, C. Granberg & L. Sumpter (Eds.). Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 3, pp. 267-274), Umeå, Sweden, PME, Paper i proceeding 2018
Paper i proceeding

2017

Beyond Plant Blindness: Seeing the importance of plants for a sustainable world (Poster)
Dawn Sanders, Eva Nyberg, Bryndis Snæbjørnsdóttir, Mark Wilson, Bente Eriksen et al.
State of the World's Plants Symposium, Royal Botanic Gardens Kew May 25 - May 26 2017, Poster (konferens) 2017
Poster (konferens)

Bortom 'Plant Blindness': Att se växternas betydelse för en hållbar värld: Preliminära resultat och implikationer
Dawn Sanders, Eva Nyberg, Anna Maria Hipkiss, Irma Brkovic
Presentation vid Utbildningsvetenskapliga fakultetens samverkanskonferens Forskning Pågår, Göteborg, 31 oktober 2017, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2017
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Teachers ́ assessment of children’s oral language and literacy achievement: a multilevel approach
Irma Brkovic, Gordana Kerestes, Erland Hjelmquist, Tomas Tjus
18th European Conference on Developmental Psychology. Utrecht, Netherlands: August 29 - September 1, Poster (konferens) 2017
Poster (konferens)

Predicting reading achievement from reading self-concept, leasure time reading, and gender
Gordana Kerestes, Irma Brkovic, Erland Hjelmquist, Tomas Tjus
18th European Conference on Developmental Psychology. Utrecht, Netherlands: August 29 - September 1, Poster (konferens) 2017
Poster (konferens)

Visar 1 - 10 av 29

Sidansvarig: Christin de Flon|Sidan uppdaterades: 2015-08-24
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?