Till startsida
Sitemap
To content Read more about how we use cookies on gu.se

Ilona Rinne

Senior lecturer

Ilona Rinne
Senior lecturer , Avd-/sektionschef, inst
ilona.rinne@gu.se
+46 31 786 6488

Room number: B3 331c
Postal Address: Box 300, 40530 Göteborg
Visiting Address: Läroverksgatan 15 , 40530 Göteborg


Department of Pedagogical, Curricular and Professional Studies (More Information)
Box 300
405 30 Göteborg
www.idpp.gu.se
idpp@gu.se
Fax: +46 31 786 2244
Visiting Address: Läroverksgatan 15 , 411 20 Göteborg

Error when parsing response. Message: : null

Latest publications

Nordisk Tidskrift för Allmän Didaktik
Ilona Rinne, Silwa Claesson
Nordisk Tiskrift för Allmän Didaktik, Editorial letter 2019
Editorial letter

Vägskäl och ställningstaganden i didaktiska studier
Ilona Rinne, Silwa Claesson
Fenomenologiska sammanflätningar, Göteborg, Daidalos, Chapter in book 2019
Chapter in book

Jan Bengtsson. En sammanflätandets filosof
Inger Berndtsson, Annika Lilja, Ilona Rinne
Fenomenologiska sammanflätningar, Göteborg, Daidalos, Chapter in book 2019
Chapter in book

Fenomenologiska sammanflätningar
Inger Berndtsson, Annika Lilja, Ilona Rinne
Göteborg, Daidalos, Edited book 2019
Edited book

Examinatorers och handledares förhållningssätt till betygskriterierna
Ilona Rinne, Anne Dragemark
Vetenskaplighet i högre utbildning. Franck, O. (red.), Lund, Studentlitteratur, Chapter in book 2019
Chapter in book

Same mark for different reasons or different marks for same reasons?
Ilona Rinne
Paper presenterat vid symposium Education in a Globalized world vid Nordic Educational Research Association, Uppsala, Conference contribution 2019
Conference contribution

Förord - Nordisk Tidskrift för Allmän Didaktik
Ilona Rinne, Silwa Claesson
Nordisk Tidskrift för Allmän Didaktik, Editorial letter 2018
Editorial letter

Bodily ascpects of becoming and being a teacher
Magnus Levinsson, Annika Lilja, Ilona Rinne, Ola Henricsson, Silwa Claesson
4th Symposium on Phenomenological Educational Science, Humboldt University, Berlin, Conference contribution 2017
Conference contribution

Relationella och emotionella aspekter av betygssamtal
Ilona Rinne
Pedagogisk forskning i Sverige, Journal article 2017
Journal article

Error when parsing response. Message: : null

Showing 1 - 10 of 19

2019

Nordisk Tidskrift för Allmän Didaktik
Ilona Rinne, Silwa Claesson
Nordisk Tiskrift för Allmän Didaktik, Editorial letter 2019
Editorial letter

Vägskäl och ställningstaganden i didaktiska studier
Ilona Rinne, Silwa Claesson
Fenomenologiska sammanflätningar, Göteborg, Daidalos, Chapter in book 2019
Chapter in book

Jan Bengtsson. En sammanflätandets filosof
Inger Berndtsson, Annika Lilja, Ilona Rinne
Fenomenologiska sammanflätningar, Göteborg, Daidalos, Chapter in book 2019
Chapter in book

Fenomenologiska sammanflätningar
Inger Berndtsson, Annika Lilja, Ilona Rinne
Göteborg, Daidalos, Edited book 2019
Edited book

Examinatorers och handledares förhållningssätt till betygskriterierna
Ilona Rinne, Anne Dragemark
Vetenskaplighet i högre utbildning. Franck, O. (red.), Lund, Studentlitteratur, Chapter in book 2019
Chapter in book

Same mark for different reasons or different marks for same reasons?
Ilona Rinne
Paper presenterat vid symposium Education in a Globalized world vid Nordic Educational Research Association, Uppsala, Conference contribution 2019
Conference contribution

2018

Förord - Nordisk Tidskrift för Allmän Didaktik
Ilona Rinne, Silwa Claesson
Nordisk Tidskrift för Allmän Didaktik, Editorial letter 2018
Editorial letter

2017

Bodily ascpects of becoming and being a teacher
Magnus Levinsson, Annika Lilja, Ilona Rinne, Ola Henricsson, Silwa Claesson
4th Symposium on Phenomenological Educational Science, Humboldt University, Berlin, Conference contribution 2017
Conference contribution

Relationella och emotionella aspekter av betygssamtal
Ilona Rinne
Pedagogisk forskning i Sverige, Journal article 2017
Journal article

Showing 1 - 10 of 19

Page Manager: Johanna Gunnarsson|Last update: 9/4/2012
Share:

The University of Gothenburg uses cookies to provide you with the best possible user experience. By continuing on this website, you approve of our use of cookies.  What are cookies?