Till startsida
Sitemap
To content Read more about how we use cookies on gu.se

Anna Lyngfelt

Senior lecturer

Anna Lyngfelt
Senior lecturer
anna.lyngfelt@gu.se
+46 31 786 2248
0727-110082

Room number: B4 467
Postal Address: Box 300, 40530 Göteborg
Visiting Address: Läroverksgatan 15 , 41120 Göteborg


Department of Pedagogical, Curricular and Professional Studies (More Information)
Box 300
405 30 Göteborg
www.idpp.gu.se
idpp@gu.se
Fax: +46 31 786 2244
Visiting Address: Läroverksgatan 15 , 411 20 Göteborg

Latest publications

Critical literacy as legitimate knowledge. The importance of teacher agency.
Jennifer Alford, Catarina Schmidt, Anna Lyngfelt
Re-imagining education for democracy. S. Riddle and M. W. Apple (red.), London and New York , Routledge , Chapter in book 2019
Chapter in book

Poesi som estetisk uttrycksform i skola och lärarutbildning
Katharina Dahlbäck, Viktoria Bengtsdotter Katz, Anna Lyngfelt
Vetenskaplighet i högre utbildning. Franck, Olof (red), Lund, Studentlitteratur, Chapter in book 2019
Chapter in book

Ordförståelsens betydelse för en- och flerspråkiga elevers läsförståelse i naturvetenskapliga ämnen
Sofie Johansson, Anna Lyngfelt
Presentation på NordAnd-konferensen, 27-29 maj 2019, København, Conference contribution 2019
Conference contribution

Skönlitteraturbaserad etikundervisning och fiktionalitet
Anna Lyngfelt, Anna Nissen
Utbildning och Demokrati, Journal article 2018
Journal article

Tema: Läsning och demokrati
Anna Lyngfelt
Utbildning och Demokrati, Editorial letter 2018
Editorial letter

Skönlitteraturbaserad etikundervisning och fiktionalitet
Anna Lyngfelt, Anna Nissen
Utbildning och demokrati , Journal article 2018
Journal article

Tema: Läsning och demokrati
Anna Lyngfelt
Utbildning och demokrati , Editorial letter 2018
Editorial letter

Students’ Perception of A Science Text: A Study On The Interrelation Of Vocabulary and Text Comprehension.
Anna Lyngfelt, Sofie Johansson
Paper presented at ECER, Bolzano Italy, 4-7 Sept 2018., Conference paper 2018
Conference paper

Showing 1 - 10 of 65

2019

Critical literacy as legitimate knowledge. The importance of teacher agency.
Jennifer Alford, Catarina Schmidt, Anna Lyngfelt
Re-imagining education for democracy. S. Riddle and M. W. Apple (red.), London and New York , Routledge , Chapter in book 2019
Chapter in book

Poesi som estetisk uttrycksform i skola och lärarutbildning
Katharina Dahlbäck, Viktoria Bengtsdotter Katz, Anna Lyngfelt
Vetenskaplighet i högre utbildning. Franck, Olof (red), Lund, Studentlitteratur, Chapter in book 2019
Chapter in book

Ordförståelsens betydelse för en- och flerspråkiga elevers läsförståelse i naturvetenskapliga ämnen
Sofie Johansson, Anna Lyngfelt
Presentation på NordAnd-konferensen, 27-29 maj 2019, København, Conference contribution 2019
Conference contribution

2018

Skönlitteraturbaserad etikundervisning och fiktionalitet
Anna Lyngfelt, Anna Nissen
Utbildning och Demokrati, Journal article 2018
Journal article

Tema: Läsning och demokrati
Anna Lyngfelt
Utbildning och Demokrati, Editorial letter 2018
Editorial letter

Skönlitteraturbaserad etikundervisning och fiktionalitet
Anna Lyngfelt, Anna Nissen
Utbildning och demokrati , Journal article 2018
Journal article

Tema: Läsning och demokrati
Anna Lyngfelt
Utbildning och demokrati , Editorial letter 2018
Editorial letter

Students’ Perception of A Science Text: A Study On The Interrelation Of Vocabulary and Text Comprehension.
Anna Lyngfelt, Sofie Johansson
Paper presented at ECER, Bolzano Italy, 4-7 Sept 2018., Conference paper 2018
Conference paper

Showing 1 - 10 of 65

Page Manager: Johanna Gunnarsson|Last update: 9/4/2012
Share:

The University of Gothenburg uses cookies to provide you with the best possible user experience. By continuing on this website, you approve of our use of cookies.  What are cookies?