Till startsida
Sitemap
To content Read more about how we use cookies on gu.se

Bjørn Friis Johannsen

Senior lecturer

Bjørn Friis Johannsen
Senior lecturer
bfj@gu.se
+46 31 786 2639
0766-182639

Room number: B4 431d
Postal Address: Box 300, 40530 Göteborg
Visiting Address: Läroverksgatan 15 , 41120 Göteborg


Department of Pedagogical, Curricular and Professional Studies (More Information)
Box 300
405 30 Göteborg
www.idpp.gu.se
idpp@gu.se
Fax: +46 31 786 2244
Visiting Address: Läroverksgatan 15 , 411 20 Göteborg

Latest publications

Att undersöka möjligheter till ämnesdidaktisk progression
Git Börjesson, Björn Friis Johannsen, Marie Ståhl, Maria Svensson, Maria Åström
Vetenskaplighet i högre utbildning - Erfarenheter från lärarutbildningen, Lund, Studentlitteratur AB, Chapter in book 2019
Chapter in book

OPPORTUNITIES FOR PROGRESSION IN SUBJECT-MATTER DIDACTICS
Maria Åström, Marie Ståhl, Maria Svensson, Björn Friis Johannsen, Git Börjesson
Conference proceedings ESERA 2019 13 th ConferenCe | 26th-30th August 2019 , Conference paper 2019
Conference paper

Opportunities for progression in subject-matter didactics
Maria Svensson, Marie Ståhl, Maria Åström, Björn Friis Johannsen, Git Börjesson
Konferenspresentation på NOFA 7, Stockholms universitet, 13-15 maj, 2019, Conference paper 2019
Conference paper

Den anatomiska dissektionens roll för undervisning och lärande om/i anatomi och kirurgi
Bjørn Friis Johannsen, Miranda Rocksén, Eva Nyberg
Friis Johannsen, B., Rocksén, M. & Nyberg, E. (2018). Den anatomiska dissektionens roll för undervisning och lärande om/i anatomi och kirurgi. Presentation på FND 2018, Forskning i naturvetenskapernas didaktik, Malmö, 7-8/11., Conference contribution 2018
Conference contribution

Patterns in the form of formative feedback and student response
Marianne Ellegaard, Linn Damsgaard, Jesper Bruun, Bjørn Friis Johannsen
Assessment & Evaluation in Higher Education, Journal article 2018
Journal article

Penetrating a wall of introspection: A critical attrition analysis
Bjørn Friis Johannsen, Camilla Østerberg Rump, Cedric Linder
Cultural Studies of Science Education, Journal article 2013
Journal article

Showing 1 - 6 of 6

2019

Att undersöka möjligheter till ämnesdidaktisk progression
Git Börjesson, Björn Friis Johannsen, Marie Ståhl, Maria Svensson, Maria Åström
Vetenskaplighet i högre utbildning - Erfarenheter från lärarutbildningen, Lund, Studentlitteratur AB, Chapter in book 2019
Chapter in book

OPPORTUNITIES FOR PROGRESSION IN SUBJECT-MATTER DIDACTICS
Maria Åström, Marie Ståhl, Maria Svensson, Björn Friis Johannsen, Git Börjesson
Conference proceedings ESERA 2019 13 th ConferenCe | 26th-30th August 2019 , Conference paper 2019
Conference paper

Opportunities for progression in subject-matter didactics
Maria Svensson, Marie Ståhl, Maria Åström, Björn Friis Johannsen, Git Börjesson
Konferenspresentation på NOFA 7, Stockholms universitet, 13-15 maj, 2019, Conference paper 2019
Conference paper

2018

Den anatomiska dissektionens roll för undervisning och lärande om/i anatomi och kirurgi
Bjørn Friis Johannsen, Miranda Rocksén, Eva Nyberg
Friis Johannsen, B., Rocksén, M. & Nyberg, E. (2018). Den anatomiska dissektionens roll för undervisning och lärande om/i anatomi och kirurgi. Presentation på FND 2018, Forskning i naturvetenskapernas didaktik, Malmö, 7-8/11., Conference contribution 2018
Conference contribution

Patterns in the form of formative feedback and student response
Marianne Ellegaard, Linn Damsgaard, Jesper Bruun, Bjørn Friis Johannsen
Assessment & Evaluation in Higher Education, Journal article 2018
Journal article

2013

Penetrating a wall of introspection: A critical attrition analysis
Bjørn Friis Johannsen, Camilla Østerberg Rump, Cedric Linder
Cultural Studies of Science Education, Journal article 2013
Journal article

Showing 1 - 6 of 6

Page Manager: Johanna Gunnarsson|Last update: 9/4/2012
Share:

The University of Gothenburg uses cookies to provide you with the best possible user experience. By continuing on this website, you approve of our use of cookies.  What are cookies?